2016 Subaru Outback 2.0D 150 KM Lineartronic – wideo test

Test 2016 Subaru Outback 2.0D 150 KM Lineartronic, wersja Comfort.

Dane techniczne:
Silnik: diesel, czterocylindrowy, układ bokser
Pojemność skokowa: 1998 cm³
Moc maksymalna: 150 KM przy 3600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 350 Nm przy 1600 — 2800 obr/min
Przyspieszenie 0–100 km/h: 9,9 s
Prędkość maksymalna: 192 km/h
Skrzynia biegów: bezstopniowa Lineartronic
Masa własna: 1687 kg
Napęd na 4 koła: Symmetrical AWD
Zużycie paliwa w l/100 km (dane producenta): 7,5 / 5,3 / 6,1 (cykl miejski, pozamiejski, mieszany)

Zobacz również: Subaru Forester 2.0D - test Autokult.pl

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Blogi:

Audi RS3 - wygrać bitwę kompaktów Nissan Qashqai 1.6 dCi 4×4 Tekna – test [wideo] Mitsubishi Outlander 2.0 4WD CVT Intense Plus – test [wideo] 2016 Bremen Classic Motorshow - Relacja Ford B-Max - rodzina 500+ Zakup samochodu – jakie mamy uprawnienia Volvo XC60 D3 FWD - tylko poprawne Luigi, czemu chcesz się bić z Hitlerjugend? Test Alfa Romeo Giulietta Distinctive 1.4 TB Od rajdówek po prototypy - Essen Motor Show 2015 1994 Mercedes-Benz E250TD 20V - panzerkampfwagen Jubileusz Mercedesa Sprintera Co to jest kalibracja alkomatu i ile kosztuje? Wywiad ze specjalistą z serwisu alkomatów Rusty Slamington na Essen Motor Show Rozważny i romantyczny... czyli o tym jak kupić najtaniej nowy samochód Toyota Auris 1.2T 116 KM Comfort – test [wideo] 1989 Jeep Cherokee XJ 4.0 Laredo 2WD - produkt niepełnowartościowy? Test alkomatu osobistego Promiler AL8000-Black Dopuszczalne stężenie zawartości alkoholu we krwi w wybranych krajach Europy Metabolizm alkoholu, a pomiar stężenia alkoholu Kiedy kalibrować alkomat Jak używać alkomatu? Złote porady dla użytkownika alkomatu Po co mi alkomat? Jak wybrać wiarygodny alkomat i gdzie go kupić? Alkomat - niezbędnik każdego kierowcy? Uwarunkowania prawne Infiniti Q50 2.2D Sport Tech - test [wideo]

Popularne w tym tygodniu:

Škoda Superb 1.4 TSI ACT 150 KM DSG – test [wideo] Renault Scenic Energy TCe 130 BOSE – test [wideo]